Kluczowe kompetencje menedżerskie – informacja zwrotna bez tajemnic

Cel kursu

Celem kursu jest doskonalenie jednej z kluczowych kompetencji menedżerskich, czyli umiejętności udzielania i otrzymywania informacji zwrotnej.

Opis kursu

Zapraszam Cię na ten warsztat jeżeli chcesz:

  • budować kulturę dialogu i wzajemnej komunikacji w Twoim zespole,
  • zwiększyć zaangażowanie i motywację członków Twojego zespołu,
  • zdobyć praktyczną wiedzę i umiejętności udzielania informacji zwrotnej,
  • wzmocnić własną gotowość do przyjmowania feedbacku.

Ramowy zakres kursu:

  1. Komunikacja, czyli o sztuce słuchania i nie tylko.
  2. Zrozumieć feedback, czyli po co udzielać informacji zwrotnej?
  3. Feedback bieżący i rozwojowy.
  4. Fakty, opinie i kwantyfikatory w informacji zwrotnej.
  5. Wybrane modele udzielania informacji zwrotnej w teorii i praktyce.
  6. Gotowość do przyjmowania feedbacku, czyli o kubłach, kubkach i naparstkach.

Korzyści

  • Zdobycie, poszerzenie i zweryfikowanie wiedzy na temat zasad udzielania feedbacku.
  • Przyjrzenie się swoim dotychczasowym praktykom udzielania informacji zwrotnej.
  • Wzmocnienie umiejętności udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej.
  • Przećwiczenie w praktyce i bezpiecznych warunkach konkretnych sytuacji. 
  • Możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z innymi uczestnikami.

Terminy zajęć

09.10.2020 (piątek): 16:00-19:00
10.10.2020 (sobota): 10:00-12:15
10.10.2020 (sobota): 13:30-15:45

Dokładna lokalizacja kursu będzie dostępna dla Słuchaczy, którzy opłacili kurs, po zalogowaniu się na swoje konto Słuchacza.

Dane kursu